Програма розвитку

Програма  розвитку

ДПТНЗ «Куликівський професійний аграрний ліцей»

на 2015-2020 роки

Характеристика закладу

Коротка характеристика навчального закладу

Навчальний заклад розташований у типовому приміщенні з проектною потужністю 720 навчальних місць.

Для  забезпечення  підготовки,   перепідготовки  і  підвищення  кваліфікації робітничих кадрів ліцей має:

  • чотирьохповерховий навчальний корпус загальною площею 1530 м кв., де обладнано 17 навчальних кабінетів;
  • одноповерховий корпус навчальних майстерень площею 1959 м.кв., де  обладнано 4 навчальні майстерні та 3 лабораторії;
  • комп’ютерний клас (11 ПК);
  • їдальню на 210місць;
  • гуртожиток на 360 місць площею 3770 м.кв.;
  • бібліотеку та читальний зал – 180 м. кв.;
  • актовий зал -200 м.кв.;
  • приміщення для медичного обслуговування – 12 м.кв.;
  • спортивний зал, спортивний майданчик та інші споруди, інвентар і приладдя, необхідні для фізичного виховання, військової підготовки, гурткової, секційної та позаурочної роботи;
  • автотрактородром – 17000м.кв.
  • полігон – 30000м.кв.
  • інженерно – технічні споруди та мережі.

Приміщення і споруди ліцею обладнано відповідно до діючих нормативів та санітарних норм, які експлуатуються згідно з вимогами охорони праці, правил пожежної безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

Джерелами фінансування підготовки кадрів є:

  • кошти державного (обласного) бюджету;
  • кошти отримані від виробничої діяльності ліцею з надання платних послуг;
  • благодійні добровільні внески фізичних та юридичних осіб.

Підготовка робітничих кадрів за державним замовленням здійснюється згідно з ліцензією Міністерства освіти і науки України серія АЕ№ 285717 від 16.12.2013р.  за професіями: «Тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва (категорії «А1», «А2», «В1», ), слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування, водій автотранспортних засобів (категорія «С»)» ( вид підготовки – первинна професійна  підготовка,  ліцензований обсяг – 60 осіб), «Слюсар з ремонту автомобілів , водій автотранспортних засобів  (категорія «С»)» ( ППП, 60осіб), «Кухар» (ППП, 30осіб), « Електрозварник ручного зварювання,  водій автотранспортних засобів  (категорія «С»)»  (ППП, 30осіб).

Відповідно до угод, укладених з обласним центром зайнятості проводиться професійно-технічне навчання осіб із числа незайнятого населення за професіями: «Тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва (категорія «А1») (ліцензований обсяг -20осіб), «Водій автотранспортних засобів   (категорія «С»)» ( 30осіб).

Основними замовниками робітничих кадрів є підприємства:

СФГ «Колос» смт. Куликівка, СТОВ «Смолянка –АГРО» с. Смолянка, ПП «Куликівські аграрні інвестиції», СТОВ «Полісся» смт. Куликівка, СТОВ «Сіверське» с.Дрімайлівка, ПрАТ «Куликівське молоко», СТОВ «Віра» с. Вихвостів Городнянського райому, РАЙСТ смт. Куликівка.

Працевлаштування випускників складає 80%.

Заходи для розвитку

З метою розвитку навчального закладу пропоную такі заходи:

№ з/пЗміст заходівСтроки проведення
1. Удосконалення  процесу навчання робітничих кадрів, у підготовці яких нагромаджений досвід і які мають попит на ринку праці.
1.1Забезпечити ефективну роботу методичної служби закладу.2015 і постійно
1.2Продовжувати роботу з впровадження в навчальний процес інтерактивних технологій.2015 і постійно
1.3Забезпечити своєчасне стажування та підвищення кваліфікації викладачів та майстрів виробничого навчання у фермерських господарствах, де застосовуються новітні технології.2015 і постійно
1.4Поповнювати навчально-методичну базу з предметів професійно-технічного циклу сучасними електронними підручниками з предметів та професій.2015 і постійно
1.5Отримати ліцензію на надання освітніх послуг з підготовки робітничих кадрів за інтегрованою  професією “Кухар – кондитер».2016
1.6Забезпечити своєчасну підготовку та підвищення кваліфікації викладачів та майстрів виробничого навчання з професії «Кухар – кондитер»2020
1.7Удосконалювати якість професійної освіти шляхом поповнення кабінетів наочними, роздатковими дидактичними матеріалами, посібниками та комп’ютерною технікою.2015- 2020
 2.  Зміцнення навчально- матеріальної бази та фінансового стану ліцею.
2.1.Провести поточний ремонт коридорів І та ІІ поверху навчального корпусу.2015
2.2.Провести реконструкцію  лабораторії «Технічне обслуговування та ремонт тракторів»2015
2.3Придбати необхідну кількість підручників для викладання англійської мови,хімії,біології.2015
2.4Залучити кошти роботодавців для оновлення та зміцнення матеріально-технічної бази ліцею.2015 і постійно
2.5Підтримувати  матеріальну базу гуртожитку на належному рівні,  своєчасно проводити косметичні ремонти.2015 і постійно
2.6Покращити естетичний вигляд фасаду гуртожитку та навчального корпусу (фарбування вікон та дверних блоків).2016
2.7Провести поточний ремонт коридорів ІІІ та ІУ поверху навчального корпусу.2016
2.9Провести реконструкцію спортивного містечка, стадіону ліцею та спортивного залу.2017
2.10Провести поточний ремонт коридорів навчально-виробничих майстерень2017
2.11Поновити харчоблок більш потужним сучасним обладнанням для готування їжі та дотримання санітарно-гігієнічних нормативів.2018
2.12Провести ремонт актової зали із заміною театральних  куліс.2019
2.13Збільшити надходження позабюджетних коштів за рахунок розширення виробничої діяльності навчальних майстерень з надання платних послуг населенню, підприємствам, організаціям, навчальним закладам до 500 тис. грн..2020
2.14Провести переобладнання та ремонт кабінетів Захисту Вітчизни,  технології зварювальних робіт, української мови, устаткування підприємств харчування та організації обслуговування, агротехнології та  біології, адміністративних кабінетів (кабінет навчальної частини та кабінет заступника директора з навчально-виробничої роботи) та забезпечити їх сучасними меблями.2015-2020
2.15Надавати платні освітні послуги з підготовки робітничих кадрів за сільськогосподарськими професіями, які користуються попитом на ринку праці.2015-2020
2.16Поновити меблі в навчальних приміщеннях, враховуючи нові вимоги санітарних норм.2020
2.17Збільшити обсяги перепідготовки й підвищення кваліфікації незайнятого населення через обласний Центр зайнятості.2016-2020
2.18Забезпечити інформаційно-комунікаційними засобами навчання навчальні та адміністративні кабінети.2015-2020
3.  Соціальний захист
3.1Використовувати наявні потужності гуртожитку для забезпечення житлом іногородніх учнів, поліпшувати соціально-побутові умови проживання.2015 і постійно
3.2Зберігати критеріально – обґрунтовану і практично-випробувану систему надання матеріальної допомоги на поховання близьких родичів, на лікування при тяжких хворобах працівників ліцею та учнів.2015 і постійно
3.3Зберігати критеріально-обґрунтовану і практично-випробувану систему надання надбавок і доплат працівникам ліцею за високі досягнення, складність та напруженість у роботі.2015 і постійно
3.4Налагодити зв’язки з обласним центром соціальних служб сім’ї, дітей та молоді з метою надання психологічної та медичної допомоги дітям з неблагополучних сімей.2015 і постійно
3.5Здійснювати заходи щодо профорієнтаційної роботи серед випускників ЗОШ шляхом підняття іміджу закладу ( організація 3-х разового  харчування учнів, забезпечення належних умов проживання в гуртожитку, надання якісних освітніх послуг).2015
 4. Енергозбереження
4.1Завершити установку лічильників з обліку електроенергії та водопостачання в гуртожитку ліцею.2015
4.2Завершити ремонт покрівлі навчального корпусу та гуртожитку2015
4.3Встановити енергозберігаючі лампи освітлення у приміщеннях навчального корпусу, майстернях.2015
4.7Розпочати заміну дерев’яних вікон на енергозберігаючі склопакети.2016

Шляхи реалізації

Шляхи реалізації програми

Всі напрямки розвитку ліцею здійснювати шляхом нарощування, розширення, модернізації матеріально-технічної бази ліцею, підвищення науково-технічного і професійного рівня інженерно-педагогічних кадрів, стимулювання ефективної і творчої роботи всіх працівників, розвитку демократичних принципів співпраці всіх підрозділів ліцею.

Директор ліцею                                                 Дудко О.К.

 

Розглянуто на зборах трудового коллективу КПАЛ

         Протокол №3 від 05 травня 2015 року 

 

        смт. Куликівка

        2015 р.